המערכת המתקדמת לשיגור הודעות של קליקול, הגעתם למקום הנכון!

האם יצא לכם פעם שרציתם להעביר מסר לכמות גדולה של אנשים, והעברתם כמה שעות רק בלהזין את מספרי הטלפון בזה אחר זה, או הפעלתם אין ספור אנשים כדי להעביר את המסר בדרך המיושנת "חבר מעביר לחבר"? זה כנראה קרה לכולנו…

בימים בהם הטכנולוגיה הגיעה כמעט לכל בית בישראל, יש לא מעט פתרונות מתקדמים להעביר מסרים בדרכים יעילות ומהירות יותר.

קליקול גאה להוביל את הפתרון האולטימטיבי, עם מערכת להעברת מסרים בשיגור הודעות קוליות שאי אפשר להתעלם מהן, מכיוון שההודעות מגיעות באופן פרטי לניידים של הנמענים וברגע אחד. כן, קראתם נכון – תוכלו להעביר כל מסר למאות אלפי נמענים בשנייה אחת, באמצעות הודעות קוליות. אתם יכולים לדמיין את הכוח שיש לכם?

בואו נרחיב…

הכי אישי שיש.

שירות ההודעות הקוליות של קליקול, היא הדרך הנוחה ביותר להעברת מסרים. ברגע שאתם מקליטים הודעה קולית ואתם משגרים את ההודעה, כל נמען מקבל הודעה מוקלטת ומרגיש שקיבל מעין הודעה אישית.

שירות העברת הודעות קוליות של קליקול, מתאים לכולם!

שירות ההודעות הקוליות נשלח לכל סוגי הפלאפונים, הן למספרים סלולריים והן למספרים נייחים (קווי בזק וכדו'), ללא הבדל אם הקו הוא כשר או לא.

למי השירות יכול להתאים?

בינינו, למי לא? העברת מסרים בהודעות קוליות בשנייה אחת, לכמות נמענים קטנה עד גדולה – יכולה להתאים לכל מי שנדרש ויש לו את הצורך להעביר מסרים כאן ועכשיו.

אנשים פרטיים, מוסדות, בתי ספר, מטה בחירות, רשויות מקומיות, עסקים… ועוד ועוד. כולם יכולים להעביר מסר מהרגע להרגע. השירות מתאים בהחלט לכולם.

התרשמתם? לא תאמינו כמה קל להצטרף!

ממש כאן ועכשיו בקישור זה, תוכלו להצטרף ולהתחבר בעצמכם למערכת ההודעות הקוליות המתקדמת שלנו. כן, מבלי לחכות לנציג, מבלי לחכות לאישור, בלחיצה פשוטה אתם בפנים!
להצטרפות

יש לכם דוגמא בשבילי?

בוודאי! לצורך הדוגמא, אם אתם עורכים שמחה משפחתית, ואתם רוצים להזכיר לכולם שהיום האירוע, או לעדכן פרטי הגעה וכדו', תוכלו לשלוח לכולם הודעה אישית ממכם ולדעת בוודאות שכל האורחים שלכם מעודכנים כאן ועכשיו.

אם אתם בעלי עסקים למשל, תוכלו לשלוח לעובדים שלכם מסר אישי או עדכון רלוונטי לאותו הרגע. תוכלו גם לפרסם את העסק שלכם למי שחפץ בכך, להודיע על מכירה שפתחתם, שעות פעילות בעסק שהשתנו, תוכלו גם להודיע על מבצע מיוחד שתכף נגמר, או לדבר אל ליבם של האנשים אם יש לכם עמותה ואתם רוצים לגייס תרומות.

מנהלי בתי ספר? כמה טוב להעביר מסר ברור להורים או למורים, ולדאוג שברגע אחד כווולם מעודכנים. בקיצור, שירות ההודעות הקוליות של קליקול, הוא רב שימושי ומגוון.

איך אדע מי קיבל את ההודעה ומי לא?

בכל רגע תוכלו להיכנס למערכת שלכם ולהוריד נתוני השמעה מעודכנים.

מצטרפים בקלות למערכת הודעות קוליות של קליקול, ומשגרים הודעה ב-3 שלבים פשוטים:

01

מכינים רשימת תפוצה מראש

02

מקליטים
מסר קולי

03

לוחצים הפעל
ומשגרים.

מעוניינים לקבל הסבר נוסף
על המערכת ולקבל סיוע בשימוש?

אנחנו יותר מנשמח לדבר איתכם. חברת קליקול מאמינה בשירות אישי מכל הלב, אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה ובקשה בטלפון: 0723-822-822

כל היתרונות במערכת דיילר

חיוג חוזר חכם

שלחתם הודעות קוליות לרשימת תפוצה גדולה של אנשים, אך חלקם לא היו זמינים בעת שליחת ההודעה? אל דאגה… המערכת החכמה לשליחת הודעות תחזור עבורכם לכל הנמענים שפיספסו את הודעתכם באמצעות חיוג חוזר על פי זמן שתגדירו מראש, ועוד: במקרה של הודעות דחופות - ניתן להוסיף תזכורות בכל מספר שעות | סדר בהשמעות - מהרגע שהנמען יפתח את ההודעה ויאזין לה, הוא יוסר באופן אוטומטי מרשימת הנמענים המיועדים לחיוג חוזר ולא יקבל יותר תזכורות.

דוחות, ניהול ותיעוד

במערכת ניהול של ההודעות הקוליות תיהנו מממשק ידידותי ונוח שינהל עבורכם את הקמפיינים ויראה לכם תוצאות מיידיות עבור כל קמפיין בנפרד. במערכת ניהול ניתן לערוך את נתוני הקמפיין בכל רגע נתון, וניתן גם לראות: כמה שיחות נענו ושלא נענו | תיעוד זמני הקשבה של כל נמען | דו"חות בגרפים עדכניים בזמן אמת, כך שבכל רגע בו הקמפיין באוויר תהיו מעודכנים בכל נתוני ההשמעה | דו"ח סיכום קמפיין מקוצר או מפורט הכולל זמני חיוג, זמני מענה ועוד.

השמעת מידע אישי ודינאמי בנפרד לכל רשומה

מעוניינים לשלוח הודעות קוליות לנמענים שלכם, אך קבוצת האנשים הינה דינאמית והמידע משתנה מאחד לשני? אין שום בעיה… במערכת החכמה תוכלו לחלק מידע אישי בין האנשים ברשימות שונות, אך עדיין הם יהיו באותה קבוצה. כך תוכלו לשמור על סדר אחיד בקבוצות ועדיין להיות ממוקדים במידע המשתנה.

מערכת סקרים קוליים

רוצים לדעת אם הלקוחות נהנו מהשירות? או כמה מאשרים הגעה לאירוע שלכם? כל זאת ועוד תוכלו לבדוק בסקר שיגיע לכל קבוצת נמענים שתרצו באמצעות הודעות קוליות בין היתרונות: תקשורת מיידית ותשובות בזמן אמת | תוצאות הסקר נכנסות במיידי לדו"ח מסכם ויעיל.

תזמון שליחה

נניח וכרגע אתם יושבים במשרד, אך מעוניינים לשגר הודעה קולית דווקא במועד מאוחר יותר? בשביל זה יש את שירות תזמון שליחה. במערכת תוכלו לתזמן את הודעתכם בכל שעה שתרצו. מערכת ההודעות הקוליות עובדת עבורכם בכל שעה ומכל מקום.

מערכת API

כדי לנהל או לשווק את העסק שלנו, לעיתים אנו נזקקים להשתמש ביותר מפלטפורמה אחת. מערכת API היא מערכת המספקת תקשורת בין שתי מערכות באמצעות שורת פקודות תכנות, רשימת הפקודות מסייעת להעביר מידע מתוכנה אחת לשנייה בפעולה הנקראת התממשקות. כך ניתן להקל בהעברת נתונים ממערכת אחת לשנייה.

שירותי מספור

לנוחיותכם ניתן לבחור מספרי התקשרות למוסד או לעסק שלכם על פי קידומת שתבחרו. כגון מספרי זהב, מספרים מקוצרים, מספרים כשרים ועוד.

מערכת ניהול טלפוני

המערכת החדשנית לניהול טלפוני מותאמת למובייל והינה ידידותית וקלה לתפעול גם דרך הטלפון הכשר וללא צורך חיבור למחשב. מתוך יתרונותיה: הקלטת ושליחת הודעות במהירות דרך הניהול | הכנסת מספרים ועריכתם בכל רגע נתון | הוספת מספר זיהוי פרטי ועוד.