קליקול כאן כדי להביא לכם את כל הטיפים
כדי לשלוח הודעה קולית עניינית ומקצועית

קודם כל נדבר על הצורך שבשליחת הודעות קוליות, האם ההודעות שאתם שולחים בתא קולי נועדו כדי לעדכן את הלקוחות או הנמענים הקבועים שלכם? או שאתם משאירים הודעה קולית כדי להשאיר רושם טוב וחווית שירות טובה. כך או כך, להשאיר הודעות קוליות מקצועיות זו מיומנות. יש צורך לדעת להקליט את ההודעה כמו שצריך ולדאוג שההודעה תהיה עניינית, לא ארוכה מידי ולא מתוחכמת מידי.

יש כמה שלבים וטיפים שחשוב לזכור:
כמובן שבדור של היום, כולנו ממהרים ממקום למקום, ולאף אחד אין באמת זמן לעצור את הכל ולשבת לשמוע הודעה קולית שהיא מעל לשתי דקות. לכן חשוב לבחור את המסר מראש, לכתוב על דף את הניסוח שאותו אתם עומדים להקליט בהודעה הקולית, ולאחר מכן כשאתם בטוחים שהמסר עובר בצורה ברורה על הכתב, אתם מוכנים להקלטה, ורצוי שההודעה תהיה מוקלטת בזמן קצר שהוא פחות מחצי דקה. הקלטתם? רגע לפני שאתם שולחים, רצוי גם להשמיע את ההודעה לפני שליחה לאדם חיצוני שיגיד את דעתו על ההודעה ולבדוק אם אכן הבין את המסר שאתם מעוניינים להעביר.

חשוב שההודעה הקולית תהיה רהוטה ומקצועית. חשבו על זה, הודעה קולית היא הפנים של העסק או המוסד ששלח את ההודעה, לכן חשוב שההודעה תהיה מקצועית וראויה. הודעה קולית היא לא כמו שליחת דואר אלקטרוני שמשאירה את הנמען לקרוא את ההודעה בדרך שלו ובנימה שיבחר לקרוא אותה בראשו. תא קולי מאפשר לכם לטוב ולרע, להקליט את ההודעה בדיוק באופן שאתם רוצים שהמאזין יקבל אותה. זיכרו להשתמש ביתרון זה בחכמה, ואם יש לכם את היכולת להקליט את ההודעה ע"י קריין מקצועי, מה טוב.

סביבת הקלטה שאתם בוחרים כמובן מאוד חשובה. הרי אי אפשר באמת לשלוח הודעה מקצועית ללקוחות שלכם כאשר יש רעשי רקע של משרד או אווירה ביתית וילדים משחקים שנשמעים ברקע ההקלטה. לכן בעדיפות עליונה, אם אתם מקליטים הודעה למאות עד אלפי נמענים, כדאי להשקיע ולהקליט את ההודעה קולית באולפן עם קריין. אך אם ההודעה קולית מיועדת למוסד לימודי לצורך עדכון ההורים או הודעה עסקית לעדכון הלקוחות, אפשר גם להקליט את ההודעה בקול מוכר וסמכותי של המנהלת לצורך הדוגמא, או בעל העסק בציון שמו בתחילת ההודעה המוקלטת.

סביבת ההקלטה חייבת להיות שקטה. לכן כדאי להיסגר בחדר שקט ולהקליט בנחת את ההודעה הקולית. טיפ קטן מאיתנו? רוצים להישמע בהקלטה שלכם כמו מקצוענים? צאו לחדר המדרגות ונסו להקליט את ההודעה שם, לא תאמינו איזו אקוסטיקה טובה אפשר להשיג דווקא בחדרי מדרגות. ששש…אנחנו לא נגלה ללקוחות שלכם.

עכשיו שאתם יודעים איך להקליט הודעות קוליות מקצועיות עם כל הטיפים החשובים. כל שנותר לכם הוא ליצור קשר עם קליקול ולשלוח למאות עד אלפי נמענים בדקה כל הודעה קולית שתרצו. תוכלו גם דרך אתר קליקול לשלוח במהירות ובקלות הודעות קוליות בעצמכם, ואפילו לראות אילו נמענים האזינו להודעתכם.

השמיעו קול…אתם עוד כאן? צאו לדרך!