מהי הדרך הטובה ביותר לעדכונים?
מצאנו בשבילכם את ההבדלים!

איך אתם מעדיפים את העדכונים שלכם? עם מזכירה אנושית, וואטצאפ קבוצתי, או בהודעה קולית?
במיוחד בדור של היום, כולנו רוצים להיות מעודכנים ולא לפספס שום דבר. חשוב לנו להיות בכל מקום שרלוונטי אלינו, בין אם זה קשור לעסק ובטח אם זה קשור למשפחה הקרובה שלנו או במפגש עם חברים.

כשאתם מתקשרים לחברה מסויימת כדי לקבל שירות, האם אתם מעדיפים שתענה לכם נציגה אנושית? או מספיק לכם מענה אוטומטי שיתן עבורכם את המידע שאתם צריכים ללא איש שירות כלל…מכירים את הרגע הזה שאתם מתקשרים לחברה ומוצאים את עצמכם בלופים אין סופיים והקשות על המספרים שגורמים לכם להגיע תמיד לנקודת ההתחלה מבלי לקבל את המידע שבשבילו התקשרתם?!
לפעמים נעשה גם כמה סבבים של המתנות והקשות על הקו, רק כדי להגיע לאור שבקצה ולהבין על איזה מקש צריך ללחוץ כדי להגיע למענה אנושי. עם חסרון זה, כנראה שמענה אוטומטי הוא לא הדרך הטובה ביותר להתעדכן.

ובואו נדבר על הודעות וואטצאפ – מכירים את זה שנכנסתם לקבוצת עדכונים של הגן, בית הספר או של הארגון, אך מה לעשות, כולנו מכירים את היתרונות והחסרונות של הוואטצאפ. קבוצת הוואטצאפ היא אכן מתקדמת ומעבירה מסרים במהירות ובחינם, אך היא פעילה ללא הפסקה וההודעות נשלחות ללא סוף וגורמות לנו להיות מחוברים כל היום לנייד כדי שחלילה לא נפספס משהו חשוב.

קבוצת הוואטצאפ נפתחה כדי לעדכן ולהוריד מאיתנו קצת אחריות מהראש, אך בסוף היא משיגה את ההיפך. הרי אי אפשר באמת להציץ כל כמה דקות בקבוצת וואטצאפ ולקרוא הודעות ושאלות מכל עבר, רק כדי להגיע לעיקר הדברים שבאמת רלוונטים אליכם. וכמובן שהאפשרות לצאת מקבוצת עדכונים של הכיתה, העבודה או אפילו הקבוצה של הבניין, לא יכולה באמת לעלות על דעתכם, הרי איך תתעדכנו בכל הדברים החשובים?! אז אכן, כנראה שוואטצאפ היא הדרך החברתית המוכרת ביותר כיום בשביל להתעדכן בכל מה שנוגע אליכם. אך החסרונות בה הם גדולים – אתם אומנם נשארים מעודכנים, אך לא מרוכזים, בעיקר צמודים למכשיר ומקבלים הודעות שלא רלוונטיות אליכם, ובלי הפסקה.

ומה עם מזכירה אנושית? רבים יגידו שזוהי הדרך היעילה ביותר לעדכן בדיוק את מי שאתם צריכים במידע שאתם צריכים, וגם לדעת בבירור אם אותו אדם שצריך לקבל את העדכון מכם או את ההודעה, אכן קיבל אותה. אבל בסופו של דבר, עלות מזכירה עולה במשכורת של כמה אלפי שקלים בחודש. גם שעות הפעילות מוגבלות, וכמובן שזמן הוא גם פרמטר חשוב, הרי להתקשר לעדכן אחד אחד ולעיתים מדובר גם באלפי נמענים, לוקח לא מעט זמן…

אז מה היא הדרך המומלצת ביותר לעדכן או להישאר תמיד מעודכנים אתם שואלים?
תתפלאו. התשובה היא הודעה קולית.

כיום, אף תוכלו למצוא חברות שמתמחות בשליחת הודעות קוליות, עם תוכנות מתקדמות וידידותיות למשתמש. חברת קליקול תקשורת היא החברה המובילה לשליחת הודעות קוליות, עם התוכנה הכי מתקדמת, בעלת ממשק קליל וידידותי שנותן לכם את היכולת לעדכן ולשלוח בעצמכם הודעות קוליות לכל מי שתרצו. כמה זה פשוט: נכנסים לתוכנה בעצמכם, נרשמים, ותיק תק אתם כבר מחוברים.

את הנמענים שהכנסתם למערכת תוכלו אפילו לחלק לקבוצות, ממש כמו בוואטצאפ! לאחר מכן, עם השם משתמש הקבוע שלכם, תוכלו לשלוח הודעות קוליות ועדכונים מתי שאתם רק צריכים, ללקוחות, להורים, לעובדים…הודעות קוליות מתאימות לכל צורך, וזאת הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ולעדכן את כולם ברגע אחד ובמיידיות.

ויותר מזה?! באמצעות המערכת תוכלו גם לדעת מי הקשיב להודעה ומי לא, ממש כמו מזכירה אישית. הודעות קוליות, זה פשוט גאוני!
עוד לא התעדכנתם? התקשרו לקליקול או היכנסו לאתר, ועוד היום אתם מחוברים.