כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

יש לכם אירוע או כנס להפיק? חושבים להקים מטה בחירות או חמ"ל ולא יודעים ממה ואיך מתחילים?
אין צורך לשבור את הראש בתכנונים ולעבוד קשה בלחפש ציוד, מחשבים ומסכים… הגיע הזמן לשאול, להעז ולשאוף גבוה. האירוע הבא שאתם מקימים יהיה לא פחות ממושלם.

חברת חפ"קול שמתמחה בהשכרת ציוד תקשורת לאירועים,
ריכזה עבורכם את כל התשובות לשאלות
החשובות, אז בואו נתחיל:

איך אדע אם האירוע שלי מתאים להשכרת ציוד חפ"קים, או שאצטרך להסתדר בעצמי?

שאלה טובה! אכן, יש אירועים קטנים וגדולים מסוגים שונים.
למשל, לצורך הקמת מערך גיוס תרומות, ידרשו לא מעט טלפונים ומסכים. ולצורך הקמת מטה בחירות זמני, ידרשו גם שלוחות לטלפונים ומסכים. יש אירוע תקשורתי חד פעמי ויש אירוע שהוא תקופתי, יש כנסים גדולים ויש גם אירועי בוטיק…

בחפ"קול מתמחים במגוון שירותים למגוון סוגי חברות וצרכים, מתוך הבנה שלכל חברה נדרש מערך תקשורת משלה, לעיתים נצרך תכנון מורכב מראש ולעיתים נצטרך ציוד תקשורת מצומצם, כמו כמה טלפונים ומסך אחד או שניים. חפ"קול מעניקה שירות איכות שלא על פי כמות. היא משקיעה עבור כל לקוח בתכנון והפקה בהתאמה אישית, עם כל תשומת הלב עד הפרטים הקטנים.

לכן, זה לא משנה אם יש לכם אירוע קטן או גדול, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה מתוכנן מא' ועד ת' ותקבלו יחס vip בכל מצב. אז בהמלצה שלנו, בשלב הראשוני אין צורך להתלבט. פשוט תרימו טלפון לחפ"קול ותוכלו להתייעץ ללא עלות. בשיחת ייעוץ תוכלו לקבל תכנון שתואם כמו כפפה ליד לאירוע שלכם. לא תאמינו כמה כאב ראש תוכלו לחסוך כשאתם מקבלים ייעוץ ממומחים עם ניסיון של מאות הקמות, ולמרות זאת להרגיש כאילו האירוע שלכם הוא הכי מיוחד ומוקם בצורה הכי מקצועית.

איזה ציוד אוכל לשכור לאירוע שאני מקים?

בחפ"קול, בשונה מחברות אחרות, תקבלו יחס אישי והתאמה מקצועית לכל אירוע בכל סדר גודל. כך שהציוד שאתם מקבלים, הוא לא בא בעסקת חבילה, כלומר, אין צורך שתשלמו על ציוד שאתם לא צריכים. בחפ"קול תקבלו בדיוק את הציוד שמתאים לכם בהתאמה אישית וכך תחסכו גם בעלויות. בחפ"קול דואגים שתקבלו בדיוק מה שאתם צריכים. מחשבים, מסכים, מקרנים, טלפונים, הגברה, מדפסות, חיבורי חשמל והקמות, ועוד ועוד.

כשאני מזמין ציוד תקשורת לאירוע שלי, האם יש צורך בידע טכני לפני?

בחפ"קול דאגו עבורכם לממשק ידידותי ונוח למשתמש במערכת הטלפונים וגם השלוחות, כך שכבר מהרגע הראשון תוכלו להרגיש שאתם שולטים בציוד ובאירוע שלכם.

לצד מערכת הטלפונים, ההגברה או המסכים, תקבלו הסבר מדויק להפעלה ובנוסף, אנשי חפ"קול יעמדו לשירותכם ולצידכם לכל אורך האירוע. תוכלו להרגיש בנוח לשאול כל שאלה שאתם רוצים כדי שתרגישו בטוחים, האירוע שלכם בידיים טובות.

אז הגיע הזמן ללכת על זה ובגדול! שיהיה בהצלחה.

מתכננים אירוע? אין מה לחשוב יותר מידי, אנו כאן בשבילכם.
טלפון אחד לחפ"קול, והנה מתחילים: 053-4554-123