כל בעל עסק או מנהל חברה, מצא את עצמו לא פעם חושב כיצד להעביר מסר כלשהו לכמה שיותר אנשים, ואם אפשר אז כמה שיותר מהר.

אם הייתם שואלים פעם בעלי חברות כיצד הם מעדיפים לפרסם את העסק שלהם, יתכן וכולם היו עונים שאם הפרסום אינו תלוי בתקציב, הם היו מפרסמים את החברה שלהם על שלטי ענק, שלטי חוצות שאי אפשר לפספס, כמו שלטי החוצות בכבישי איילון. מאות אלפי אנשים עוברים מידי יום תחת שלט הפרסום הזוהר של המפרסם, עם רעיון קריאייטיבי קליט, ואין ספק שהמסר הפרסומי מופץ במהירות והוא גם זכיר. אך יש גם חסרונות בהעברת מסרים בדרך זו…

כשאתם מעוניינים להעביר מסר אינפורמטיבי או פרסומי, יש מספר דברים חשובים שכדאי לחשוב עליהם:

קהל יעד – פרסום במקום הנכון.
האם הקהל שאני רוצה להגיע אליו נמצא במקום שאני מפרסם בו? לצורך הדוגמא, אם ברצוני להגיע למגזר החרדי ולהעביר מסר פרסומי, האם יהיה רלוונטי שאפרסם את המוצר שלי ברחובות תל אביב? כנראה שיהיה עדיף להתמקד בערים החרדיות כמו בבני ברק.
דוגמא נוספת, אם בזמן בחירות ברצוני להגיע אל ליבם של כל האנשים, על אף שהם עם אידיאולוגיות שונות ומגוונות, כנראה שאצטרך לחלק מסרים שונים לקבוצות שונות של אנשים ולהתמקד בקהלי היעד שלי. אוכל למשל להתחשב במיקומם הגיאוגרפי שיכול להיות גורם עיקרי לדעותיהם והשקפותיהם, עם מידע זה אוכל לפנות אליהם במסר ממוקד.

טיימינג – פרסום בזמן הנכון.
אם יש ברצונכם מסר שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם, לעובדים, להורים במוסדות החינוך וכדו', רצוי שתעבירו את המסר בזמן המתאים. אם למשל אתם רוצים שהלקוחות ידעו שהחנות תיסגר מוקדם היום, רצוי לפנות אל האנשים בהודעה פרסומית שתבשר להם יום לפני שהחנות תיסגר מוקדם. כך הלקוחות יוכלו להתארגן מראש ולא יקרה מצב של חוסר נעימות מולם. דוגמא נוספת, אם למשל רציתם להעביר להורים בבית הספר מסר חשוב כמו איזה ציוד להביא מחר, כדאי שתפרסמו זאת שבוע מראש בהודעה מסודרת כדי שהורים יוכלו להיערך.

מהי הדרך האפקטיבית ביותר לפרסום או להעברת מסרים כיום?
לא תאמינו מהי התשובה, הדרך המהירה ביותר להעברת מסרים למוסדות וגם לחברות, בכל זמן ומכל מקום היא דרך העברת הודעות קוליות. מסר בהודעה קולית יכול להגיע למאות אלפי נמענים ברגע אחד! האם אתם יכולים להבין את המשמעות? כל מסר שתרצו להעביר לקבוצת נמענים קבועה שתזינו מראש במערכת יוכל לעבור בקלות, בפחות משנייה (תלוי כמובן בכמות הנמענים), באמצעות מערכת הודעות קוליות עם תזמון שקבעתם מראש.

ויותר מזה, לאחר פרסום המסרים תוכלו לגשת לתוכנה המציגה עבורכם דו"ח האזנה ופילוג נתונים, כך תדעו על הצלחת הקמפיין הפרסומי מיד לאחר העברת ההודעה הקולית. תוכלו גם לדעת האם ההודעה נפתחה, ואם הנמען פספס את השיחה, ההודעה תגיע גם בהודעה חוזרת.
אין ספק שבדרך זו של הודעה במסר קולי, ניתן להעביר כל מסר שרוצים.

ומה לגבי המחיר?

במחיר משתלם תוכלו להרוויח קמפיין אפקטיבי של העברת מסרים, במינימום הוצאות לעומת שלטי חוצות. ההמלצה שלנו: ישנה חברת תקשורת מובילה, מקצועית ומומלצת בשם "קליקול תקשורת", שמספקת לכם שירות העברת הודעות קוליות במערכת ידידותית שאתם יכולים לתפעל בעצמכם, באופן עצמאי. אז בפעם הבאה שאתם מפרסמים, אל תשכחו את הכללים – מיקום, טיימינג ואפקטיביות. שיהיה בהצלחה!