מעוניינים לארגן אירוע ולא יודעים איך מתחילים? אין צורך להילחץ, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם שלושה טיפים שיעזרו לכם להפיק את האירוע המושלם בראש שקט.

טיפ ראשון – להירגע. זה לא משנה איזה אירוע אתם עומדים להפיק, מכיוון שאירוע הוא לא רק שמחה משפחתית, אירוע יכול להיות גם כנס לתורמים לצורך גיוס תרומות. זה יכול להיות גם הקמת מטה בחירות, סמינרים או כנסים לחברות ומוסדות וכדו'. כל אירוע בסדר גודל כזה אשר מצריך הקמה של ציוד תקשורת כמו: מסכים, טלפונים, רשת אינטרנט פיזי ואלחוטי, ציוד מתקדם לרשת ווייפי, או ציוד מורכב שמאפשר אינטרנט מסונן וכשר וכדו', מביא איתו בלבול ולחצים שמקשים עלינו לתפקד. לכן הטיפ הראשון הוא פשוט להירגע. כיום, יש לא מעט דרכים חדשניות ועדכניות להפיק את האירוע שלכם, כך שאין סיבה להילחץ. אז תכינו לכם קפה טוב ורצוי עם עוגה מתוקה ליד, תחשבו איזה אירוע ברצונכם להפיק ותזכירו לעצמכם שהאירוע הוא מסיבות טובות או מקדמות, אז למה שלא תיהנו מההפקה?! אז קחו את זה בשתי ידיים, בקלילות ובכיף.

טיפ שני – מותר לכם לבקש עזרה. כשאנחנו מתחילים לחשוב איך להפיק את האירוע הבא שלנו, כדאי שנחשוב אם יש סיבה שנפיק הכל לבד. כי חוץ מהאפשרות לפנות למכר קרוב או קולגה שיעזרו לכם בארגון, חשוב שתדעו שיש חברה מובילה שמתמחה בתחום שיכולה לדאוג לכם להשכרת ציוד לאירועים מא' ועד ת'. כך שבמקום שתלכו לחפש ותתרוצצו ממקום למקום כדי להשיג את הציוד המקצועי (או שלא) מהשכן או מהחבר, ותגיעו מיוזעים ועייפים לאירוע שלכם, תדעו שיש לכם את האפשרות לפנות לחברה מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים, כנסים ואירועי חברה בשם חפ"קול, שתסייע לכם להשיג כל מה שאתם צריכים, לדוגמא: מחשבים ניידים ונייחים, מסכים, מקרנים, טלפונים, הגברה, מדפסות ועוד. חברת חפ"קול תספק עבורכם את כל הציוד שאתם צריכים, כך לפני שאתם מתחילים בהפקות תוכלו להתקשר לייעוץ ללא התחייבות בחברת חפ"קול, שהמומחיות שלה היא השכרת ציוד, כך תוכלו להוריד מעליכם את רוב העול של הארגונים ולבוא לאירוע שלכם בראש שקט.

טיפ שלישי – מהראש לרשימות. לאחר שנרגעתם והתקשרתם לחברה שמתמחה בהשכרת ציוד שתדאג עבורכם לכל הטכנולוגיות המתקדמות בתחום התקשורת והמכשור, שיגיעו עד אליכם… כעת אתם יודעים שרוב עול הארגון כבר מאחוריכם, וכל מה שנותר בהפקת האירוע זה לדאוג לכיבוד, צלם, וכמה דברים קלילים אחרונים בשביל להפיק את האירוע המושלם. כדי להוריד את הלחץ מהראש מומלץ לקחת מחברת רשימות ולכתוב בה רשימת מטלות לפי סדרי עדיפויות. סיימתם מטלה? תוכלו למחוק את המטלה מהרשימה. מהר מאוד תראו איך הארגון נכנס לקצב. והנה, הגעתם ליום האירוע, החברה המקצועית להפקות חפ"קול כבר הקימה עבורכם את הציוד והכל במקום, ומה נשאר? לכם רק נותר ליהנות מהאירוע שאתם בעצמכם הפקתם. איזה סיפוק! הגיע הזמן לנוח, עד לאירוע הבא…